PlaatsOndergrondse basissen

Een hoofdstuk over bijzondere trein faciliteiten is natuurlijk niet compleet zonder in te gaan op het ondergronds trein tunnelnetwerk in de USA. Wellicht dat je het gemist hebt, maar er is een ondergronds tunnelnetwerk onder de USA. Tenminste als we conspiracy denkers mogen geloven.

Dit is (zou zijn) een groot aantal spoorverbindingen tussen belangrijke militaire plaatsen. Hierbij krijgen de standaard bijzondere plaatsen als Area51, Alamo en het grote tunnelcomplex van NORAD zijn hierop aangesloten.

Dat is nogal wat graafwerk. Hiervoor maakt men, klaarblijkelijk, gebruik van een subterrene. De subterrene is een graafmachine aangedreven door een nucleaire reactor. Dit is omschreven in een patent uit 26 september 1972.



PlaatsSubterrene werking

Aan de voorkant verwarmt de reactor een punt van de machine, hierdoor zal de omliggende rotsen smelten. Deze vloeibare massa zal opzij worden samengedrukt. De roterende achterkant van de boormachine zal de grond koelen waardoor de rots daar zal verglazen. Wat achterblijft is dan een keiharde tunnelwand die zowel sterk als waterdicht is.

Er gaan verhalen dat een subterrene 500 meter in een dag zou kunnen graven. Doordat het de rots/grond verglaast zou er nagenoeg geen afval zijn. Normaal als je een kuil graaft blijft er een stapel zand ernaast over!

In de burger tunnelbouw ben ik echter nooit zo een systeem tegen gekomen, het is dan ook zeer de vraag of het ooit echt gebouwd is. En functioneert.

Dit figuur is onderdeel van het bewijs dat zo een machine bestaat. Opvalled hierbij is dat de kop van machine wel erg veel overeenkomsten heeft met de kop van een normale graafmachine.



PlaatsOndergronds tunnel netwerk

Terug nu naar het spoortunnel netwerk. Dit zou volgens de theorieën dus een ondergronds trein netwerk tussen verschillende militaire basissen in de USA zijn.

Om dit te graven zou een techniek als van een subterrene nodig zijn. Er zou anders namelijk dermate veel grond afval zijn dat dit niet te verbergen zou zijn geweest.

Als er inderdaad tunnels zijn gegraven tussen de verschillende basissen dan zouden er natuurlijk treinen doorheen kunnen rijden. Volgens de theorieën zouden dit dan Maglev treinen zijn. Die redenatie kan ik niet direct volgen, naar mijn idee zouden reguliere treinen / metrotreinstellen evengoed voldoen.

Op het Internet zijn zelfs schema's te vinden waar de tunnels op zijn ingetekend. Vaak gaat dit tussen plaatsen met geheime basissen. Zoals natuurijk Area 51, Carlsbad en Los Alamos. Op deze kaarten zie je ook vaak UFO symbooltjes, om de geheime alien legerbasissen aan te geven.



PlaatsTja

Als het is gelukt om een graafmachine te bouwen die met nucleaire energie de rots laat smelten en verglazen zou dat een bijzonder mooie prestatie zijn.

Ik vraag me dan af of deze als eerste ingezet zou worden voor een militair netwerk. Waarschijnlijk had er dan allang een snelle verbinding in het vierkant LA / SF / Chicago / NY / Washington gelegen. Of meer deze kant op tussen NY en Londen. Maar ja, ik ben nu eenmaal geen conspiracy denker.



Categorie menu

Copyright 2023 www.punthooft.nl
We do not collect cookies for advertisement. Your data is never send to third parties.